Poradňa Al-ko BC 4535 II

Autor: | Vložené: 18.06.2013 000 13:05 | Témy: Poradňa Al-ko BC 4535 II

Reklamacia, servis

Dobrý, ako v prípade poruchy treba postupovat, kam treba zaslat pre servis a kolko trvá doručenie.Dakujem

  • 23. júna 2013 - Najlepšia odpoveď Autor otázky označil túto odpoveď ako najlepšiu.

    Dobrý deň,

    v prípade, že tovar zakúpite v našej kamennej predajni alebo eshope (www.kajo.sk) je postup reklamácie nasledovný:
    1. kontaktujete nás telefonicky/e-mailom
    2. podla možnosti sa zvolí doprava tovaru k nám, prípadne to priamo od vás pošlete do autorizovaného servisu s ktorým máme ako predajca uzatvorenú zmluvu
    3. tovar po vybavení reklamácie vám opätovne odošleme

    Čo sa týka reklamácie, zo zákona je vybavovaná do 30 dní (štandardne to však trvá kratšie- záleží na tom čo je na stroji pokazené).

    V prípade akýchkoľvek dalších otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na 0800 500 170 alebo emailom [email protected]

    s pozdravom

    KAJO.sk
    www.kajo.sk

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie

Táto otázka už bola uzavretá.

Autor otázky bol spokojný s odpoveďou, preto je otázka uzavretá a nie je možné na ňu reagovať. Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.